2011. március 18., péntek

SZIGORLAT

Komolyan 13-man vagytok? Ajaj!!! :-)


  1. Raymond Savignac/Alan Fletcher
  2. Henryk Tomaszewski/Roman Cieslewicz
  3. Grapus/Stephan Sagmeister
  4. Jean Widmer/Wolfgang Weingart
  5. Michal Batory
  6. Pócs Péter/Orosz István
  7. Kálmán Tibor
  8. Neville Brody
  9. David Carson
  10. Paul Rand/Herbert Lubalin
  11. Jonathan Barnbrook
  12. Irma Boom
  13. Chipp Kidd

Tehát, ahogyan azt megbeszéltük: a fenti alkotókból kell felkészülni. Ők lesznek a vizsgatételek.

Ahol két nevet láttok, ott az egyiket válasszátok ki a kettő közül. De a másikról, akit nem választotok is tudni kell, hogy kicsoda, nagyjából mikor élt-mit csinált, és ha megkérdezem, vagy bárki más tanár megkérdezi, hogy miért nem őt választottad, akkor kéretik értelmesen megindokolni. Szabad róluk néhány szót szólni. :-)

Kicsit enyhébbre vettem a vizsgakövetelményt, mert rájöttem, hogy sok lenne egy egész kiadványt megtervezni/elkészíteni a szigorlatig most nektek. Lehet, hogy a nyári gyakorlaton kezdünk az eredeti elképzelésemmel valamit, még érlelem magamban...:-) VISZONT így, megenyhítve, a szogorlatIG a saját választott tervezőtök által inspirál grafikai lapot legyetek szívesek elkészíteni. Ez lesz a belépő a szigorlatra, az erről való beszélgetésssl kezdődik maga a vizsga, tehát mondjuk úgy, ez lesz az A tétel.

B tételként pedig az itt felsorolt tervezők bármelyikéről kaphattok kérdést. Cél, hogy ezekről a tervezőkről valamit mindenki tudjon alapszinten, egy kiválasztott tervezőről pedig alapos tudással bírjatok.

Szeretném, ha a tételkidolgozás nyilvános lenne, és a gyűjtött anyag egy exkluzív metszete felkerülne ide a blogra. Ezzel segítitek az a) cél (ezekről a tervezőkről valamit mindenki tudjon alapszinten) megvalósulását a csoport egésze számára, és így könnyeb és zökkenőmentesebb a "leadás" is. Tehát lehet a blogon megjelenő anyagnál mélyebb a saját anyagotok, és örülök, valamint emeli a jegy fényét, ha bemutatjátok a vizsgán, de valami, értelmes szűrésben, válogatásban ide is kerüljön fel.

Jó munkát!!


Bogi

10 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Anna javaslatára már írom is, hogy Orosz Istvánt választottam. Évtizedek óta követem munkásságát, így jó esályem van rám, hogy használható "kivonatot" készítsek nektek is.
    Tarnai Kati

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Akkor itt is megerősítem, hogy Jean Widmert választottam.
    Mariann

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Neville Brodyt választom.

    Balázs Kati

    ui: A kidolgozáshoz mi a koncepció? Hány oldal? stb. stb. ???

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nem tudok menni a mostani konzultációra, de David Carsonnal szeretnék foglalkozni. (verekedni azért nem fogok érte :)

    Zs.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Hi!
    e-mailben írtam, hogy én is Neville Brodyt választottam de akkor legyen Chipp Kidd. :D
    Ő lett volna a második jelöltem.

    VálaszTörlés
  7. Nekem a kettes tétel jó lesz, Hánrik meg a Román:-)

    VálaszTörlés
  8. Vigyázat, Attila, ott valamelyiket Gyuri is választotta, egyeztess vele!
    Órán megmutatam nagyjából a koncepciót és a terjedelmet... Lényeg, hogy valamennyi alapvető tartalmat már gyűjtsetek a 21-i órára, mert azon az órán blogra feltehető, lapozható pdf-et fogunk készíteni (remélem:-)), ami az utolsó tervezési feladatunk is egyben.
    A "nagy" dolgozatot pedig a gyakorlaton rázzuk gatyába. :-)

    VálaszTörlés
  9. Raymond Savignac lenne az enyém: Györgyi

    VálaszTörlés